Powered By Blogger

söndag 16 januari 2011

Efterlängtad träning!

Jag har, som så många andra, ätit en del godis under jul. En vana som däremot inte brutits är min träning! Jag har dock varit tvungen att dra ner något eftersom jag har jobbat ganska mycket, men helt förslappad har jag minsann inte varit...

I eftermiddag ska jag hålla i ett teknikpass i Body Combat, och därefter följer ett riktigt hårt pass av samma karaktär! Längtar att få röra på mig efter den goda, mättande lunchen....

På torsdag måste jag vika bort min pumpklass, och passar därför på att gå på en kollegas klass idag istället. Dubbelpass av typen combat/pump eller pump/combat fungerar alldeles utmärkt! Det är två så olika pass, och de kompletterar varandra utmärkt. Jag mår toppen efter ett dubbelpass av det här slaget, men tänk på att det kanske inte passar alla... Och kom ihåg att fylla på med bra näring efterråt! Mellan passen kan en Coltingboll passa utmärkt, massa energi som du har nytta av under passet sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar