Powered By Blogger

måndag 6 september 2010

Super Saturday!

Wow- Super Saturday var utan tvekan den mest fantastiska träningsupplevelse jag haft-ever! Jag hann med body balance, body combat, body pump, en till combat och avslutade med ett halvt body jam-pass. Efter det packade min hjärna ihop och jag kunde knappt skilja på fram och bak, än mindre höger och vänster...Hur som helst- en fantastisk dag med massa inspiration!
Lunchen kunde man ju ha tänkt till lite mer kring-en liten låda med tre kycklingbitar, kryddad bulgur, en brödbit och tre röror. Gott, visserligen, men på tok för lite mat och för lite fett för att min kropp skulle prestera max. Drack faktiskt två Gainomax under dagen, tillsammans med lite nötter, för att åtminstonde kunna stå upp mot slutet av dagen. Gainomax är jag annars stark motståndare till-smakar mest socker och kongjorda smakämnen. Då är det godare med ett glas iskall mjölk efter man har tränat tycker jag!

Nu väntar en intensiv vecka då nya combatkorren ska tränas in- dags för nr 45!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar