Powered By Blogger

tisdag 7 september 2010

Bullar!

Som jag tidigare skrivit gillar jag att prova/experimentera med kost och träning. Nu när jag går på fettdrift tänkte jag prova vad som händer om man trots detta frossar i...bullar! Jag älskar att baka och nu var det riktigt länge sedan. För någon vecka sedan bakade jag riktiga "farmorsbullar" med röd mjölk, ekologiskt smör och massa fyllning. Jag åt några stycken och drack mjölk till. Supergott var det såklart, men det dröjde inte länge innan det såg ut som jag gravid i sjunde månaden med tvillingar...typ. Har märkt det, att när jag "fuskar" och äter t.ex större mängder bröd(någon skiva verkar inte spela någon roll) eller dylikt så meddelar min mage mig ganska snabbt att den inte gillar kolisar. Jahaja! Bara att acceptera, MEN: jag känner fortfarande att det kan vara värt att ha gravidmage om man får äta några bullar ibland;-)

Nu är det plugg av koregrafi som gäller. Det brukar ta mig ett par dagar att få till den, men jag har märkt att för varje ny korre så går det liite snabbare att lära sig. Muskelminnet är fantastiskt btw! Kroppen fattar liksom vad den ska göra till ett visst stycke i en viss låt innan hjärnan hänger på;-) Kul att se att det går såpass smidigt! Ska bli kanonkul med release av BodyCombat 45 på söndag...Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar