Powered By Blogger

fredag 20 augusti 2010

Dance!

Igår var jag för första gången på Body Balance, premiärpass för mitt gym! Body Balance är en sorts blandning av pilates, yoga, tai chi och andra "mjuka" rörelser i kombination med ben- och bålstyrka. Riktigt jobbigt var det!

Kände mig ändå inte riktigt nöjd med träningsdosen, så jag stannade på nästa pass också: Free Power Dance! Det är en blanding av afro, yoga och kampsort. Tema blandpass idag alltså! Jättekul att få släppa loss lite, eftersom jag vanligtvis "bara" går på stela pass såsom pump och combat.

Idag måste jag ta mig i kragen och ordna fram någon form av matlåda, har varit slö på sistonde...Eftersom jag har varit ledig har jag inte behövt fixa matlåda, men nu närmar sig jobbhelgen och då är det bara att dra fram kockanlagen! Tänkte äta korvstroganoff gjord på närproducerad korv och riktig grädde idag. Gottgott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar