Powered By Blogger

tisdag 21 september 2010

Shake, shake, shake!

Igår kom mina produkter från Fit&Smart! Charlotte Perrelli har trixat fram en snygg och praktisk shake och proteinpulver för kvinnor. Jag är ju egentligen motståndare till allt "konstgjort", men jag HAR saknat nått att ta på språng direkt efter träning t.ex. Gainomax är ju tyvärr mest bara sockermjölk, och vanlig mjölk är ju ok men kan lätt bli sunkig efter nån timme i träningsväskan...

Jag har provat att göra shaken på både vatten och mjölk. Bakpå förpackningen rekommenderas minimjölk(!?vem tusan köper det nuförtiden?)eller vatten. Vatten och pulver gick kanon, pulvret löste sig lätt och resultatet blev smarrigt! Nyss avslutade jag en drink gjord på röd (helfet mjölk här i Dalom) och pulver- SMARR! Gud så gott, som godis...Ordentligt mätt blev jag också, funkar som mellis m.a.o. Shaken är ingenting man ska använda som substitut till vanlig mat, men är kanon att dricka nån gång ibland, efter träning eller mellan två måltider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar