Powered By Blogger

fredag 6 augusti 2010

Vågen

Vår våg är trasig...Ingen aning om vad jag väger nu, men jag vet att jag måste passa mig så jag inte går ner för mycket i vikt. Min idealvikt, när jag mår som bäst och känner mig frisk och stark, ligger på 60 kilo.
Innan sommaren var jag uppe på 64,5 kilo, och det kändes faktiskt att jag vägde mer än jag brukar. Jag kände mig inte bekväm! Nu är jag däremot lite orolig åt andra hållet;-) Jag är rätt lång för att vara tjej, ungefär 1,72, och att väga mindre än 60kilo känns inte som en bra idé någonstans. Brukar använda min jobb-brallor som måttstock. Just nu är det ett glapp mellan byxlinningen och min mage, innan sommaren kunde jag inte knäppa dem... Ska bli spännande att väga sig så fort jag trillar på en våg någonstans, eller får tummen ur och köper en ny hem. Huvudsaken är att man är frisk, stark och hälsosam, men jag håller ändå ett öga på vågen så att den inte dippar alltför mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar