Powered By Blogger

tisdag 17 augusti 2010

Mums!

Idag åt jag några skivor FinnCrisp för första gången på lääääänge...Gott, gott! Massa smör och ost på gör att man håller sig mätt länge.

Haha, har fortfarande träningsvärk i handlederna efter boxklassen i söndags. Det blev totalt 3h och 45min träning vilket är på tok för mycket, men tyvärr hamnade flera roliga pass på samma dag! Det är ju okej om det är ett undantag, annars tränar jag aldrig mer än max två timmar per träningstillfälle. På detta lägger jag in minst en vilodag mellan passen så att kroppen får återhämta och bygga upp sig inför nästa utmaning.

Tittade just på Jamies Matrevolution på kanal5play.se. Herre.Gud. vilket jäkla land USA är! Bra på MYCKET, men skolmat kan de banne mig inte laga...Visste du att skolorna är tvingade av regler att servera två brödprodukter per måltid, att barnen dricker smaksatt mjölk som är sötare än läsk och äter pizza som skolfrukost?! Hahaha! Om jag inte just sett det med egna ögon skulle jag tro att det var ett dåligt skämt...Jamie sa :"That´s gonna make them fat" när han fick höra att brödet var obligatoriskt. Sant! Barnen fick ris till kycklingen och ändå ska de tvingas äta bröd också? Galet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar