Powered By Blogger

söndag 8 augusti 2010

Söndag, äntligen!

Jag älskar två saker med idag: att det är söndag, och att det är pissväder! Det är nämligen perfekta förutsättningar för att fylla en sal på gymmet med fightingladdade combatanter =)!

Har lite beslutsångest idag vad gäller musikval...Men jag tror jag kör Walking in Memphis/James Bond som uppvärmning, resten av pass 44 och sen Rocky som styrkelåt den här veckan också.

Åt alldeles för lite fett och för mycket grönsaker till lunch insåg jag när jag blev hungrig igen efter två timmar...Inget att göra åt när man är på jobbet, men direkt när jag slutade gick jag in i lunchrummet och finner...en beställning som gjorts till fel dag bestående av massa ostar och kallskuret, som vi fick njuta av istället! Ibland har man tur...Ha en fantastisk söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar